Obchodní agenda umožňuje komplexní zpracování obchodního případu od jeho zanesení do systému, vystavení kupní smlouvy a zálohového listu, až po naplánování výroby a vyfakturování.
Modul obsahuje propracovaný informační systém pro marketing.
Podporuje sumární fakturaci na několik dodávek.
Tvorba cen funguje jednoduše výběrem z několika základních variant. S cenou je možné dále pracovat aplikací rabatu (základní rabat na celou zakázku, množstevní rabat na jednotlivou položku, rabat na dopravné s ohledem na vzdálenost dopravy, nebo například skonto na formu úhrady).
Modul vystavuje faktury do libovolného státu včetně tisku dodatečných textů například na zahraničních fakturách.
V reálném čase je z účetnictví získávána informace o platební bilanci jednotlivých odběratelů po jednotlivých fakturách.
Modul zahrnuje i přímý prodej přes pult, kdy jsou vystavovány klasické stvrzenky za hotové. Počet pokladen je neomezený.
Stav expedičních skladů je systémem udržován v reálném čase. Bezprostředně při vystavování dodacích listů a při prodeji přes pult jsou plně automaticky vytvářeny výdejky vydávající dodávané výrobky, zboží, vratné obaly nebo materiál ze skladu.
Veškeré doklady lze až do uzávěrky opravovat (dodací listy, faktury i prodejky za hotové). To do značné míry omezí nutnost oprav dokladů pomocí storen.
Modul je důsledně optimalizován na rychlost. Je prakticky ověřen ve firmě, kde pořizují 1000 dodacích listů denně s průměrně 15 položkami na dodacím listu. Možnosti systému nejsou ani při takovém objemu dat zdaleka vyčerpány.
Komfortní generátor tiskových sestav umožňuje definovat libovolný tiskový výstup. Použití generátoru tiskových sestav je jednoduché a skýtá široké možnosti uživatelského nastavení.
Veškeré účetní operace jsou automaticky přenášeny do účetnictví.